من به آرزوم رسیدم!

خرید بک لینک
باز دلتنگ دلتنگی هایم شدم!پاییز است دیگر...وزش باد قدم زدن در هوای پاییزیخش خش زیرپا گذاشتن کهنگی هاو ... و ... وعاشق ترم می کند!می نشینم روی صندلی تنهاییناخودآگاه چشمانم را می بندم و لبخند بر لبانم می شکفد!رویای شیرین تو در سرم می چرخد! تویی که نمی دانمت...!پ.ن.خدایا ممنون بابت آفرینش پاییز! خدایا ممنون! بی نهایت ممنون...! بابت همه چی...! من به آرزوم رسیدم!...

ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال می‌کنید

برچسب: پاییز است دیگر, نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:22

کاش میشد قلب آدما رو دید!

کاش میشد احساس زیبای آدما رو از پس پیراهن های کهنه و زمخت و نازیباشون تماشا کرد و فهمید!

کاش میشد دورویی رو دور زد!

... پای افزار های کهنه و تنگ تعلق رو از پا در آوُرد ... و دوید و پرید و رها شد...!


پ.ن. نبسته ام به کس دل/نبسته کس به من دل/چو تخته پاره برموج/رها رها رها من (سیمین بهبهانی)

یکم تقلب از روی دست نویسنده محبوبم خانم عرفان نظرآهاری!!

من به آرزوم رسیدم!...

ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال می‌کنید

برچسب: کاش میشد قلبها آباد بود,کاش میشد روی قلب سرنوشت, نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:22

دیگر نمی توان صدای جیرجیرک ها را شنید!
شهر در انبوهی از شلوغی ها گم شده است!
دل ها پر است و سنگین...
و چشم ها تنگ ...
و دست ها مشت هایی گره خورده...
یک نفر اما در دور دست نشسته است
در آخر دنیا...
و نغمه ی عشق می سراید
به صدای مرغان عشق گوش می سپارد
و هم صدا با آنان آواز عشق سر می دهد!
کاش ...
افسوس ...
من به آرزوم رسیدم!...

ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال می‌کنید

برچسب: شهر گم شده,شهر گم شده اتلانتیس,شهر گم شده فراعنه,شهر گم شده ی آتلانتیس,شهر گم شده اینکاها,شهر گمشده آتلانتيس,شهر من گمشده است سهراب,شهر من گم شده است,شهر من گم شده,شهر طلایی گم شده, نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 22:22

گاهی وقتا از گوشه و کنارا یه سری حرفای بی مورد به گوش آدم میرسه، حرفایی که گوینده واسه گفتنش از هیچ کجای مغزش استفاده نمی کنه! ولی عمیقا روی روح و روان شنونده تاثیر میذاره! جالب اینجاست که این حرفا از جانب کسی زده میشه که اصلا بودن یا نبودنش تاثیری توی زندگی طرف مقابل نداره و برعکس! میخوام رک صحبت کنم راجع به مسئله ای که شاید برای خیلی ها اتفاق افتاده باشه، شاید تو موقعیت های دیگه و به شکل های دیگه!میخوام بپرسم اینکه یه نفر یه رشته عالی ،درنظر مردم، قبول بشه آیا نشان دهنده اینه که اون شخص از همه لحاظ یه فرد شایسته و با شعوره؟! ویا اینکه اگه یه کسی قبول نش من به آرزوم رسیدم!...

ما را در سایت من به آرزوم رسیدم! دنبال می‌کنید

برچسب: سوالات بی جواب دینی,سوالات بی جواب در,سوالات بی جواب,سوالات بی جواب طنز,سوالات بي جواب,سوالات بی جواب ریاضی,سوالات بی جواب دین,سوالات بی جواب دنیا,سوالات بی جواب فیزیک,سوالات بی جواب علمی, نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 12:09

صفحه بندی